Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening of producten zoals u die ervaren heeft. Klachten zijn niet leuk voor u, maar ook niet voor ons. Daarom doen wij ons uiterste best om deze samen met u zo snel mogelijk en naar tevredenheid op te lossen. U kunt een klacht per e-mail (info@kinderaccuauto.nl) bij ons melden.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging (uiterlijk de eerstvolgende werkdag). Wij doen ons uiterste best om uw klacht binnen 24 uur na ontvangst te beantwoorden. Mocht ons antwoord meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hierover zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen.

Is uw klacht niet naar wens door ons opgelost?

Leidt een passende oplossing niet tot het gewenste resultaat, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar KinderAccuAuto.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).