Veel Gestelde Vragen

Veel gestelde vragen

Regelmatig krijgen wij zeer uiteenlopende vragen. de antwoorden op vragen die het meest gesteld worden vindt u hieronder.
Staat uw vraag er niet tussen ? Neemt u dan contact met ons op.

Hoe kan ik bestellen ?

U kunt uw bestelling plaatsen via de webshop, ook is het mogelijk om uw bestelling telefonisch, via de live chat of per mail aan ons door te geven. 

Wat zijn de openingstijden ?
In onze webwinkel kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week een bestelling plaatsen.
Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag tm vrijdag van 10:00 - 17:00 uur. Voor of na deze tijden zijn wij per e-mail bereikbaar.

Telefoonnummer : 0314-640792

Whatsapp: 06-58 70 47 08


Emailadres: info@kinderaccuauto.nl

Wat zijn de verzendkosten ? 

De verzendkosten in Nederland en België zijn GRATIS !

Bezorgt KinderAccuAuto.nl ook buiten Nederland en België ?

Ja, buiten Nederland en België worden er wel verzendkosten in rekening gebracht. Op de bestelpagina krijgt u te zien wat de verzendkosten zijn.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij KinderAccuAuto.nl ?

Op KinderAccuAuto.nl kunt u op verschillende manieren betalen:
  • iDeal
  • Bancontact/Mister Cash
  • Vooruitbetaling per bank
  • PayPal (ook PayPal Express)
  • Creditcard


Wat is de levertijd ?

Wanneer wij uw bestelling en betaling hebben ontvangen, wordt uw bestelling doorgaans binnen 1 tot 2 werkdagen bezorgd door Post.NL of DHL op afleveradressen in Nederland en België.
Via de e-mail houden wij op de hoogte van de levering. 

Kan mijn bestelling op een ander adres worden bezorgd ?

We versturen uw pakket binnen Nederland en België naar elk gewenst adres dat u opgeeft bij uw bestelling. Tijdens het bestelproces kunt u ook een afwijkend afleveradres opgeven.

Mijn vraag staat hier niet tussen ?

Heeft u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden?  Neemt u dan contact met ons op.
Emailadres: info@kinderaccuauto.nl